onsdag 31. juli 2013

Kanskje feil årstid?

HeiHei!

Av alle ting, så bestilte jeg nettopp to jule CDer. Jeg er nok godt over snittet juleentusiast. Da jeg drømte meg bort i vakre amerikanske julesanger kom jeg på juletreteppet mitt!
Mitt høyt elskede juletreteppet. Det ligger like høyt oppe på listen som det kjære juleserviset mitt. Jeg startet å samle på Stjerneriflet Jul da det ble lansert i 2006. I dag har jeg middag og kaffeservise til 12 stk. I tillegg har jeg det meste av tilbehør og kruser... You name ut. Der i blant er juletreteppet mitt. Jeg har aldri sett det igjen hos Royal Copenhagen. jeg bestilte det direkte fra de. Kanskje noe av det villeste jeg har brukt penger på, men samtidig setter jeg teppet høyt på den materialistiske listen min... altså ting av materialistisk karakter som jeg ALDRI har angret på! 

Saken er den at etter vi flyttet inn i tomannsboligen har jeg aldri hatt plass til teppet. Derfor gleder jeg meg så sykt til å kunne legge det under treet i det nye huset. Merkelig alt som skal bli så mye bedre når vi flytter inn.....

her er link til innlegget om teppet!

   http://drommenomhusdrommen.blogspot.no/2009/11/juletreteppe.html



Ha en fin sommerkveld!

Trine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails