mandag 22. juli 2013

Takrenner, loddbord og nedløp....

HeiHei!

Jeg er over gjennomsnittet interessert i detaljer. Jeg ville ha hvit hus og sort tak. Jeg var da helt klar på at loddbordene skulle være sorte. Dette fordi at hellingen på de sorte takrenne ikke skulle vise så godt igjen. I tillegg til at det blir mer helhetlig mot det sorte taket. Lettere når huset skal males er det også. Man slipper å demontere hele huset for å unngå hvite malingsflekker.

I påsken malte jeg minumum 100 meter med loddbord. Disse ble levert til snekkerne og montert. For alle de som skal ha hvit hus, anbefaler jeg dette på det sterkeste. Jeg har fått flere tilbakemeldinger om at det ser svært bra ut. Og ikke minst gjennomtenkt... me like :)




Her er bilde av stuprøret sammen med den ferdigmalte veggen. Det vil selvfølgelig se endre bedre ut etter kassekledningen er malt. Trakten er sort, men stuprøret er hvit. Her ser dere også det sorte loddbordet mot den sirte takrennen. Gjennomført og praktisk ;)


Stuprøret går i ett med veggen. Allternativt er sort stuprør....


Her ser dere at en nesten ikke ser igjen loddbordet. Trakten er sort og stuprør hvit.


Ha en strålendes kveld folkens!

-Trine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails