torsdag 25. juli 2013

Refleksjon

HeiHei!

Som tidligere nevnt har jeg så vidt begynt å male huset. Vi har valgt fargen refleksjon fra Jotun. Vi er svært fornøyd med fargen. Vi ønsket noe annet enn standard egghvit. Refleksjon heller litt mer mot det grå i stedet for det gule. Tror det vil bli fint mot sort inngangsdør og garasjedør. Ikke minst mot det sorte høyglanset taket. 



Jeg hater å male, og ser for meg og minst vente 15 år til neste gang. Valget av maling falt derfor på Jotuns helt nye maling Drygolin Ultimat. Den er en blanding av akryl og oljemaling. Jeg har benyttet meg av kostene som er spesiallaget til denne malingen. Malingen er fantastisk å jobbe med, og resultater er flott! Utrolig flott finish. De gjenstår bare å se om det holder så lenge som de lover.



Fantastisk god maling å jobbe med!



Ha en flott kveld!


-Trine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails