onsdag 30. januar 2013

Heihei!

Det har vært stille fra denne fronten en liten stund. Det betyr ikke at byggeprosjektet har stoppet opp. Jeg har hatt en eksamen, og har i den forbindelse ikke klart å tenke/planlegge noe særlig. Eksamen er gjennomført med godt resultat.

I dag er jeg hjemme med en febersyk liten skatt. Nytter sovetiden til litt blogging og husplanlegging.

I tomten ble det sprengt forrige uke. I dag har de støpt en lite fundament til ringmurselementene, slik at arbeidet ikke stopper opp om det skulle komme snø.

I går var vi i møte med rørlegger. Vi håpte på at rørlegger også ville levere peis til oss. Det ville han. Til min store glede forhandlet han peisen jeg har sett meg ut. Rålekker peis!

I går ble det avgjort at den franske balkongen på soverommet vårt ikke blir "falsk" slik jeg trodde. Jeg får dobbeltdør som slår innover, med rekkverk på utsiden. Ser for meg det blir greit med tanke på lufting av dyner. Jeg har hele tiden sett for meg at det bare var to vindu med rekkverket bare en estetisk detalj. 

Lørdag skal vi til Sigdal i Ålesund å tegne kjøkken og vaskerom. Spennende!

Etter hvert som prosjektet går fremover og mer og mer blir avgjort. Ser jeg at drømmehuset blir kommer til å bli helt perfekt.


Snakkes   -Trine 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails