søndag 18. oktober 2009

Helg og Hyttetur

Denne helgen har det vært nydelig vær! Jeg, min kjære, mamma og pappa har vært på hytten til mine foreldre. Vi har koset oss med masse god mat og vin. Er det ikke sånn det skal være? Hytten ligger et lite stykke fra Stryn. Jeg gikk en lengre tur sammen med mamma på lørdag. Tok masse nydelige høstbilder. Tidligere på dagen tok vi turen inn til sentrum. Som jeg har sagt tidligere så bare ELSKER jeg Ricco Vero, men til min store fortvilelse fant jeg Ingenting "jeg bare måtte ha"! Vi tok da turen innom Moods of Norway. Der fant jeg en aldeles nyyyydelig skjorte! Ville bare vise den frem på bloggen min! Denne helgen har jeg funnet en annen godbit. Jeg hadde 30 min å rusle rundt i Ålesund før jeg skulle ta hurtigbåten på fredag. Da svippet jeg innom Noras Place, og det fant jeg en kjempefin kjole/tunika. Jeg er såååå gla for at Noras Place har kommet. Der er mye fint interiør og masse nydelige plagg til en overkommelig pris. Verdt å ta turen innom;)

Jeg har forresten fått den siste pakken fra Panduro. To pakker med bladsølv... så kommende uke blir det mer fornying av diverse. Vent å se;)


Her er kjolen jeg kjøpte på Noras Place

Skjorten jeg kjøpte på Moods of Norway

Håper alle har hatt en strålende helg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails