torsdag 29. oktober 2009

En tidlig, tidlig morgen....

God morgen! I går hadde jeg en kvalitetskveld av de skjeldne. Det var Liverpoolkamp, og det betyr at jeg helst bør finne noe annet å gjøre enn å plage min kjære. Jeg satt meg på kjøkkenet, dimmet lyset, tente stearinlys, tok fram pcen, satte på den nye plata til Bjørn Eidsvåg(nyyydelig) og der satt jeg hele kvelden og planla nye hobbyprosjekt jeg skal ta meg til. Selvfølgelig en god svipp innom bloggland. Siden jeg ikke må på jobb før kl ti, har jeg stått tidli opp og tent lys, slått på Bjørn Eidsvåg, og koser meg en kopp kaffe..Skulle gjerne fortalt om noen av de hobbyplanene, men kanskje må jeg vente til etter jul. Det er nemlig julegaver til verdens beste nieser. I tillegg har jeg planer om å begynne å sy noen puter til en slagbenk min kjære skal lage til meg. I tillegg til ingeniør så er han snekker. Jeg skal "heim til ho kjære mor" i helgen, så jeg planlegger og låne symaskinen hennes. Har lyst å sy noen søte hjerter også.

Ellers så åpnet jeg mailen min i går kveld. Der var det en mail fra Royal Copenhagen... de har sendt juletreteppet mitt!! ååhhh... slik som jeg gleder meg... Skal legge ut bilder så snart det kommer i hus.

På vei hjem fra jobb i går, var min kjære oppom tomten. Det var i 6-tiden. Da holdt de jammen meg på å grave fortsatt. Bra de står på! Jeg skal som sagt hjem til Ulsteinvik i helgen. Da skal jeg se på tomten. Har ikke vært der siden de begynte å grave. Spennende å se hvordan de har tenkt å plassere huset. Med tanke på hage å sånt..

Om jeg skal gi et tips (julegavetips?). Så kjøp den siste Eidsvåg plata. Selv om en ikke er fan så vil en like plata! Det er en samleplate med 40 av Bjørns fineste sanger. Alle med orginalinnspilling. Løp og kjøp;)
 
Dere får ha en fortreffelig dag!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails