tirsdag 6. oktober 2009

Hei!
Hat hatt så veeeldig mye å gjøre siste dagene, så bloggen har bare måttet ligge en stund. Det jeg har bedrevet med er mye skole og MYE stussing i det nye huset. Min kjære samboer, Stig, har vært så snild å lære meg AutoCad. Dette er et tegneprogram som min kjære ingeniør bruker daglig på jobb. Nå har jeg tegnet inn plantegninger med alle endringer til huset! Så nå er det klart til å printe ut og ta med seg på byggemøtet!:) I tillegg har vi vært å sett på kjøkkeninnredning. Jeg tror jeg har bestemt meg, men jeg har selvfølgelig funnet en nokså dyr benkeplate..(kremt)... Jeg vil ha et klassisk, men moderne kjøkken.
Det er sigdal som leverer kjøkken til tomannsboligen. Vi tenkte vi skulle se om Sigdal hadde noen kjøkken vi likte før vi evt trekte det ut av pakken. Heldivis fant vi noe vi likte! En enkel og klassisk hvit innredning med en mørk heltre benkeplate i wenge. Dette er en helt mørk benkeplate, nesten sort... Noe som er viktig for meg, er skuffer nede. Jeg hater underskap på kjøkken. Noe så uoversiktelig! Så ser det mye stiligere ut med skuffer. I motsetning til bildene, skal vi ha litt overskap, men dere får jo se litt hvordan jeg tenker:)


Jeg har tenkt å kjøre en ren stil i hovusetasjen, og en mer shabby chic-stil oppe på den store loftstuen. Dette har jeg jobbet mye med de siste dagene, så jeg vil legge inn hva jeg tenker og hva jeg har gjort, en av de kommende dagene. I tillegg har jeg fått en stoooor pakke fra Panduro!! I tillegg venter jeg en pakke fra creme sin nettbutikk snart i posten.. Bare følg med;)





Bildene er lånt fra Sigdal.com
innredningen heter Scala







































Kos og klem Trine:)

2 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails