torsdag 17. september 2009

Odd Molly.... sukk...

Jeg har to yndlingsmerker. Klassiske Ricco Vero og Odd Molly. Jeg elsker det ingen andre går med! Da er Odd Molly helt etter min smak. Problemet er bare at det er så veldig dyrt for min tynne lommebok, men fristelsene er der... det er helt sikkert!! Tenkte jeg skulle legge ut bilder av de godbitene jeg går og drømmer om nå. De er fra høst og vinter kolleksjonene.


Denne er bare kjempesøt, med fine detaljer bak,
Desse strømpene hadde vært rå i mine sorte støvler.. Kan hende dette er noe jeg bare MÅ ha!
Denne var rett og slett nydelig!
.....
Denne har jeg faktisk kjøpt. Den sitter så perfekt på.
.......
Tror det er noe av det vakreste klesplagget jeg har sett! Fantastisk snitt! Nydelige detaljer! men jeg har jo allerede en vinterkåpe og en sommerfrakk fra Odd Molly... denne må jeg nok baaaare drømme om...
Trenger jeg si mer??
......
ååhhh... en vakker dag.....
Tenk å gå rund med denne i høstsola med en cappuccino i hånden...
.....
Bildene har jeg lånt fra Oddmolly.com 
stikk en tur innom;)

3 kommentarer:

  1. HAha, vet ikke om du så mitt innlegg om sokkane til Odd Molly, men dissa va dei e snakka om:) dei e såå fine:) himmel og hav så mye fint dei har!!

    SvarSlett
  2. ååå...:) ja, dei e berre supersjønne!! Farlig å traske seg bort til Frøken Frøland... bare så kjedli det er så dyrt....

    SvarSlett
  3. Det e heilt sant.. Skulle hatt litt tykkere lommebok! En vakker dag Trine ;)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails