onsdag 9. september 2009


Joda.. så er jeg igang med bloggingen. Mye å sette seg inn i, men etter litt prøving og feiling føler jeg at resultatet ble sånn "nåkelonde" inntil videre! Etterhvert vil jeg oppdatere på alle de vansklige valgene som må gjøres nå som jeg og min kjære skal til og bygge oss tomannsbolig. Jeg vil kunne si at jeg er over gjennomsnittet opptatt av interiør og hus og sånt... Dette kommer jeg til å legge under "Mitt nye hjem".




Noe annet som jeg virkelig liker, så er det å lage mat. Mine "godoppskrifter" vil jeg legge ut under "Mat og sånn". Der vil det komme alt fra gjærbakst, kaker, middager.....




Som kvinner flest bruker jeg altfor mye tid og penger på klær og mote generelt. Selvfølgelig vil jeg skrive litt om de som faller i hodet mitt angående det også. Ikke overraskende finner du det under "Mote"








Stor klem




Trine




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails