fredag 11. september 2009

Graving


Så var det denne ventingen... husbygger har sagt at gravingen vil starte i løpet av september. nå er vi halveis i september og ikke en gravemaskin å se. Det er vell tolmodigheten min det er noe galt med! Jeg får heller bruke tiden til å stusse i vegger vs drager.... jeg driver nemlig og gjør alt jeg kan for å flytte en vegg 40 cm, for å få større kjøkken. Dette er selvfølgelig en bærevegg, og jeg har lite lyst og ha en drager 10 cm foran innredningen...arghh...! Jaja... over til det jeg MÅ begynne å stusse i. Hvor skal vask, toalett, badekar plasseres på badet i underetasjen. dette må nemlig være klart før støyping av plata kan begynne... Jeg får holde dere oppdatert :)


Klem
Trine:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails