torsdag 2. januar 2014

Marie sitt rom!

Hei og godt nytt år!

Vi er klar for noen spennende måneder og mye arbeid.
Fremover tenkte jeg og vise frem rom for rom slik vi har tenkt å innrede. Først ut er Marie sitt rom. Det er i kjelleren og har to store vinduer. Det er det nest største rommet i huset. Vi har forsøkt å planlegge huset langsiktig. Vi ser for oss at når barna blir voksne blir dette et stort gjesterom som er i umiddelbar nærhet til bad og kjellerstue. 



Her er bilde av Marie sitt rom. 
Litt info:
-areal, 15,8 kvm
-to vinduer som er 80cm X 160 cm. Gjennomgående sprosser og begge vinduer kan åpnes.
-Vi har ikke varmekabler på soverommet.


Planer for innredning:
- Tre av veggene skal ha Fjordal V-fas panel. I fargen eggehvit. Siden rommet er så pass stort så vil jeg bryte opp med en vegg med tapet. Vi har valgt ferdig panelplater på boder og soverom i kjeller. Helt kurant og det går kjapt og legge!
-Tapet er fra PIP. 
-Lampe "Lollipop" fra LampGustaf. Jeg er på utkikk etter butikk/nettbutikk som selger denne. Evt så må jeg bestille den fra Sverige. Om noen har sett denne på en norsk butikk/nettbutikk si gjerne i fra!
-Gulv er ikke helt bestemt ennå. Gulvet vi valgte for et år siden har gått ut av produksjon. Det blir et helplank eikegulv med en litt mørk toning. har lagt et bilde av et gulv fra Fjordal som nå er heteste kandidat.



Neste rom ut tror jeg blir Master bedroom ;)

-Trine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails