søndag 17. februar 2013

Ja, du hørte riktig...sort..

God søndag!

I forrige møte med Enerbygg ble det snakket litt om valg av ytterdør. Jeg har alltid villet ha tofløyet ytterdør, men det var mer eller mindre umulig å få til på det valgte huset vårt. Da måtte jeg tilfelle gi avkall på ting som var mye viktigere. Alternativet ble dør med sidefelt. 
da jeg sa i møtet at døren skulle være sort, fikk jeg et spørrende blikk. Det hadde han ikke sett før!
Rart synes jeg, da det ikke finnes finere valg når man skal ha hvitt hus og sort høyglanset tak.
Så ja, både garasjeporter og ytterdør blir sort. Rålekkert!

Jeg/vi har fortsatt ikke helt klart å bestemme meg for hvilken dør det blir, men denne ligger inntil videre på første plass...


Bildet er lån fra Diplomat.

Finnes ikke bilde av denne døren i sort, men sort skal den bli :)
Veldig usikker på om vi trenger de småvinduene i sidefeltet da vi har det svære vinduet i trappen. Bli nok mer enn nok lys!

Ha en fortsatt fin søndag!

Trine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails