lørdag 14. november 2009

Ny kjøkkenrunde

I dag har niesen min bursdag, 3 år! Jeg har i den anledning brukt store deler av dagen på kjøkkenet og laget en "hello kitty"-kake! Den ble utrolig stilig. Selskapet skal være i morgen. Håper den smaker bra i tillegg;)
Jeg skal legge ut bilder av kaken etter hvert.

Ellers så har jeg vært å levert kontrakten til huset i dag. Nå er det vell så og si vårt:) Det er jo foreløpig ikke så mye til hus ennå, men det nærmer seg.

Graving og sprengingsarbeid er nå ferdig. Fundamentene er også blitt støpt. helt ærlig så vet jeg faktisk ikke hva det neste som skal gjøres er, men veggene i underetasjen må mures. Regner med at det er det som står for tur. Det går vertfall fort nå. Er ikke lenge før snekkerene kan komme:)

I tillegg har vi vært på Sigdal denne uken. Ny tegnerunde stod på tapeten. Vi fikk tegnet om det vi ville forandre. 20 000 billigere ble kjøkkenet etter den runden. Herlig!!! Kjøkkenselgeren viste meg også utvalget de hadde av laminat benkeplater. Jeg har jo funnet en benkeplate i heltre.... for å si det slik, det var den dyreste benkeplaten Sigdal har. Til og med jeg forstod at vi rett og slett bare måtte glemme den platen. Til min store overanskelse hadde Sigdal en laminat benkeplate i samme wenge-farge som den platen i heltre. I tillegg så var den utrolig stilig. jeg var kjøpt, og vi sparte oss ytterligere 30 000. Herlig å gå ut fra Sigdal med et kjøkkentilbud 50 000 billigere enn det opprinnelige.

Ha en fin kveld folkens!


1 kommentar:

  1. Hallo
    Jeg skriver for å informere deg om at vi tilbyr private lån til en kurs på 2%. Vi kan gi deg lån slik at du kan drive forretning, landbruk eller andre ting du vil gjøre som prosjekt. Kontakt oss direkte via e-post: sduplens@gmail.com.
    respekt

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails