lørdag 21. november 2009

Lørdag og svineribbe

I dag hadde jeg plan om å legge ut bilder av huset, og planløsning. Skulle til å legge de på scanneren da jeg fant ut at vi hadde glemt alle tegningene hjemme hos svigers. så det får jeg ta i igjen neste uke.

I dag har det vært litt av en dag. Jeg har vasket hele leiligheten. Det vil si, vasket hele kjøkkenet med salmiakk, vasket badet med klor og hver krik og krok på stuen har blitt vasket... Helig å ta helg med ren leilighet. I tillegg har jeg fått en svineribbe i ovnen. Tenkte vi skulle smake litt på julematen. Så i kveld blir det svineribbe og pils! Så får vi bare vente å se om ikke svoren blir sprø ;)

Torsdag tok vi en tur innom tomten for å se hvordan det gikk. Der va de kommet lenger enn vi trodde. Murene var støpt! Så nå kommer det sikkert snekkere neste uke. Ellers har jeg denne uken sett litt etter tapet til soverommet. Tror det blir en mørk tapet.. mørkebrunt kanskje? Jeg foretrekker mørke soverom. Jeg mener et soverom skal være mørk og koselig. Gjerne personlig. Har aldri forstått meg på de som vil ha lyse soverom. Smaken er som baken :)

Forrige helg ble alle delene til slagbenket min klar. Vi har frest og saget. Tror den blir fin! Nå har jeg bare en kjempejobb med å pusse alle delene. Etterpå blir det å male og montere den. Har vært innom tanken om det hadde vært like greit å bare kjøpe en ferdig, men har den tro at benken vil bety noe ekstra når jeg og min kjære har laget den selv. Så er det jo ikke noen som får maken ;)

Ha en riktig fin helg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails