lørdag 20. februar 2010

Hvit benk

Nå skjer ting fort!! I går kjørte jeg forbi huset vårt og såg at de hadde begynt å sette opp veggene i andre etg. Det betyr at de har lagt gulvet også. I morgen skal vi opp for å se hva vi får av utsikt fra stuen. Spennende!!! Skal nok få tatt noen bilder og få lagt ut!

Ellers så har jeg pusset, sparkler og malt benken vi har laget. Her er den!! Fortsatt bare et lag med maling på, så kvistene viser litt gjennom. Med ett par strøk til blir det nok bra!


Blir flott med saudeskinn og puter i!!!



2 kommentarer:

  1. Herlighet så fin den va!!!!:):)*Misunnelig*!!
    Den blir jo fantastisk flott med litt puter og "stash" i ja ;) Spørs om jeg må fri til Ole Magnus om vi kan herme og han kan lage en sånn ;-p Gleder meg til å se flere bilder her fremover :)

    SvarSlett
  2. Vi er veldig fornøyd med benken. Jeg har malt et strøk til med maling. Har lagt ut litt bilder fra huset nå:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails